Nyt minä tiedän, että olen yhä täällä...Mutta en tiedä, kuinka kauan. Mutta sen ajan kun olen, haluaisin elää täysillä. Olen kiintynyt ihanaan ihmiseen, joka on kaikki mitä tällä hetkellä tarvitsen. Mutta minut on kahlittu seinään, riuhdon, huudan, mutta olen...näkymätön. Haluan hänen luokseen, mutta en saa otettua askeltakaan, sydämeni on tulessa, sillä minun kasvojani lyövät näkymättömät kädet, ja mielessäni teen tuskaista kuolemaa, sillä kukaan ei näe silmistäni, miten lähellä luovuttamista olen. He eivät näe minua. Minä mietin omia hautajaisiani, samalla unelmoin siitä, miten joskus tapaan Hänet. Pakko selvitä.

Elän tunteideni armoilla. Itken raskaita kyyneleitä jo etukäteen, sillä ehkä hän käskee minun kadota, ehkä hän ei välitä kuten minä välitän...Hän on ainut toivoni. Perheeni ei kuuntele minua, ystäviä on niin vähän, että en voi kertoa heille koko ajan omia murheitani. Miten vaikeaa on sanoa jollekulle, minä tarvitsen sinua, ethän jätä. Minä pelkään, että kaikki jättävät, kukaan ei tarvitse minua elämäänsä. Kaikki mitä Hän sanoo, on ihanaa. Hänen käyttämänsä sanat ovat nyt minunkin käytössäni, ja joka päivä ajattelen, mitä sanoisin Hänelle kun nähtäisiin...Mutta miksi minusta tuntuu, että me emme koskaan tapaa, Kohtalolla on muita suunnitelmia toisen varalle.

Ikävöin rakasta ystävääni tähdissä, kyyneleet vierivät poskilleni...Hän oli ainut joka rakasti, rakastaa yhä. Hän ei vihaa minua. Haluan hänet takaisin, minun on niin paha olla täällä.Kukaan ei halaa.Minulla ei ole ketään ketä halata, minulla on ikuinen tuska sydämessäni.

Kunpa kesä muuttaisi kaiken...En enää jaksa kauaa. Taistelen, kunnes tiedän että ei ole enää mitään mahdollisuutta. Mutta Hänelle en voi tehdä sitä, sillä Hän on kultaa, kultaa, josta en ole valmis luopumaan-ikinä. Vaikka Hän ei välittäne minusta sen enempää kuin ventovieraasta, Hän on minulle aina ihminen, joka sai minut ymmärtämään: Kauniit sanat voivat pelastaa toisen ihmisen.

Elämä yksin tekee kipeää. Mutta olethan luonani, joka hetki, rakkain ystäväni. <3 Tähdissä, sinä olet, ja tiedät että rakastan sinua.

Hän on muuttanut minua, vaikkei edes tiedä sitä. Pian sanon sen myös hänelle<3